Izgradnjom i unaprjeđenjem biciklističkih staza omogućena je sigurnija i jednostavnija uporaba bicikala kao primarnog prijevoznog sredstva, pridonosi se smanjenju stope lokalnih putovanja motornim vozilima, te povećava udio lokalnih putovanja biciklom i prijevozom. Povezivanje mrežom biciklističkih staza, tj. omogućavanjem sigurnih biciklističkih putovanja skraćeno je vrijeme putovanja između polazne točke odredišta i autobusnih stajališta. Time je autobusni javni prijevoz postao izbor konkurentniji prijevozu osobnim automobilom.
Izgrađene su tri biciklističke staze ukupne duljine 6320 metara:
- Dionica Čepin – Livana
- Dionica Čepin – Ulica Kralja Tomislava
- Dionica Čepin – Ulica kralja Zvonimira
Potreba za navedenim intervencijama utvrđena je u prethodno provedenim studijama i potvrđena strateškim dokumentima pri čemu su identificirane sljedeće prednosti korištenja bicikla, odnosno sljedeći pozitivni utjecaji razvitka biciklizma u urbanim područjima:
– smanjenje prometnih zagušenja,
– komplementarnost s javnim prijevozom,
– smanjeno i pouzdanije vrijeme putovanja,
– fleksibilnost i prostorna učinkovitost pri kretanju,
– ravnomjerna dostupnost,
– smanjenje onečišćujućih emisija i buke,
– povećana sigurnost prometa,
– gospodarski razvitak,
– zdravlje stanovnika,
-održivo korištenje prirodnih resursa i smanjenje doprinosa klimatskim promjenama,
– stvaranje temelja održivom prostornom razvoju i pozitivnoj slici urbane aglomeracije (cepin.hr, 2020.)